Blog
25-10-2018

2 pasi pentru promovare cu materiale promotionale personalizate

Daca este corespunzator facuta, promovarea prin materiale promotionale personalizate este o metoda prin care afacerea si serviciile tale pot deveni mai vizibile. Cu ajutorul acestor produse, specialistii in marketing pot construi sau imbunatati imaginea companiei tale. Totodata sunt o forma de promovare mai putin costisitoare si mai eficienta decat alte tehnici.

 

Mai mult de atat, oferirea cadourilor promotionale clientilor sau potentialilor clienti nu este doar un prim pas spre promovare ci si un instrument prin care parerea lor despre companie si serviciile acesteia poate fi imbunatatita, ajutandu-i sa isi aduca aminte de produsele si serviciile oferite de tine.

 

Sa vedem ce trebuie sa faci ca promovarea prin materiale promotionale sa fie eficienta.

1.Crearea unei identitati vizuale puternice

 

Identitatea vizuala presupune crearea unui logo, alegerea colorilor, fonturilor, setarea stilului editorial care se va folosi in mod constant si alegerea unor imagini, teme reprezentative. Crearea unei identitati vizuale puternice este primul lucru important pe care trebuie sa il faci. Daca nu ai o identitate vizuala puternica, nu vei fi remarcat, memorat si mai important de atat, lumea nu te va lua in serios.

 

O identitate vizuala buna, are mai multe beneficii asupra afacerii tale:

 

  • Ofera personalitate companiei tale – cu ajutorul unei identitati vizuale bine lucrate, transmiti imediat audientei mesajul, emotia dorita. In plus, este mult mai usor sa iti amintesti de o companie cu un aspect original.

 

  • Te diferentiaza de concurenta – un logo sugestiv, culorile potrivite si poate chiar un slogan creeaza o poveste care te separa de restul companiilor si te scoate in evidenta.

 

In schimb, o identitate vizuala proasta poate sa distruga produsele sau serviciile oferite de tine, oricat de bune ar fi acestea. Gandeste-te la doua produse asemanatoare, unul frumos prezentat, cu calitatile evidentiate si frumos impachetat dar nu atat de calitativ, iar celalalt net superior primului dar cu o prezentare mediocra spre slaba. Cu toate ca este mult mai calitativ si mai bun decat cel cu o prezentare frumoasa, nu multi vor opta pentru cel din urma si asta doar din cauza prezentarii slabe.

2. Foloseste materiale promotionale de calitate

Avand la indemana promovarea digitala, ai putea sa te gandesti ca promovarea prin materiale promotionale personalizate nu mai are un efect atat de mare si nici nu este foarte eficienta. Secretul este sa folosesti materiale promotionale personalizate de calitate, acestea cu siguranta isi vor face treaba.

 

Materialele promotionale care inca mai functioneaza si pe care inca le poti folosi cu succes in promovarea afacerii tale sunt:

 

  • cartile de vizita – prezinta informatii importante despre afacerea ta, iti reprezinta brand-ul si te ajuta la networking;

 

  • pliantele – sunt de efect si accesibile ca pret, ajung la o masa mare de oameni, sunt usor de citit iar designul iti capteaza atentia;

 

  • afisele – pot fi pozitionate strategic, sunt mari si colorate, ceea ce inseamna ca sunt de impact si sunt o sursa de promovare repetitiva;

 

  • brosurile – un instrument puternic de promovare pentru firmele mici sau in dezvoltare, se focuseaza pe o anumita nevoie a audientei;

 

Tu folosesti materiale promotionale personalizate de calitate? Sper ca in urma acestui articol ti-ai dat seama ce trebuie sa imbunatatesti sau unde trebuie sa plusezi.