Blog
29-10-2020

5 idei pentru organizarea biroului care-ti vor stimuleaza productivitatea

Te invit la un exercitiu de imaginatie:

Ce ai spune daca ti-as zice ca exista cateva trucuri banal de simple care te pot ajuta sa te concentrezi mai bine asupra activitatilor tale zilnice la birou, care vor elimina stresul si care vor face o figura buna in fata sefului?

Poate ca o sa spui ca este imposibil sau ca nu conteaza foarte mult cum arata biroul tau.

Chiar daca firma pentru care lucrezi a apelat la o agentie care se ocupa cu inchirieri birouri Ploiesti sau sunt proprietarii acelor birouri unde tu iti desfasori activitatea – atata timp cat tu vei aduce cateva tuse personale care sa te faca sa te simti in largul tau, activitatea ta profesionala nu va avea decat de castigat.

Asadar, eu zic sa-i dam drumul.

Eticheteaza totul

Cu siguranta este una dintre cele mai simple metode de a-ti organiza spatiul la locul de munca.

Poti concepe etichete pentru orice sertar de la biroul tau, dar si pentru dulapuri, in care sa treci in cateva cuvinte ce este depozitat acolo.

Pssst! Gandeste-te numai ca vei scapa de intrebarile acelea sacaitoare din partea unor colegi mai imprastiati care nu stiu niciodata unde sa gaseasca un capsator sau imprimanta (asta asa doar pentru a-ti oferi un exemplu).

Ascunde cablurile

Calculatoarele, mouse-urile, telefoanele, laptop-urile etc., etc.

Ce au toate aceste cuvinte in comun? Exact! Cabluri.

Cablurile care ies de peste tot si cu care trebuie sa fii mereu atent sa nu te incurci creeaza o imagine incarcata si frustranta.

Daca biroul tau nu dispune de sloturi pentru a grupa si a tine cablurile in ordine, foloseste clipsuri si prinde-le de marginea biroului.

Din nou despre etichetare

Ti s-a intamplat vreodata sa ai o problema cu imprimanta si sa fii tentat sa ii dai tu acel tip de resetare speciala (adica sa o scoti din priza), dar sa te trezesti ca ai scos din priza calculatorul unui coleg care lucra la ceva foarte important?

Eh, gata cu problemele de genul acesta.

Poti lua niste autocolante pe care sa scrii exact ce reprezinta fiecare cablu (de ex., PC Diana, Imprimanta birou 1, etc.) si sa rezolvi problema.

O surpriza pentru copaci

Cu siguranta ca ai cel putin o agenda pe birou si nu stiu cate alte post-it-uri insirate pe birou, pe monitor, sub birou… peste tot.

Cand vezi atatea notite este imposibil sa nu te simti coplesit si mereu in urma cu lucrul.

Iti recomand sa faci trecerea catre programe de notite in format digital.

Sunt o multime de aplicatii care te pot ajuta sa iti organizezi task-urile, sa evidentiezi lucrurile mai importante si sa creezi remindere pentru orice, doar ca sa mentionez cateva beneficii.

Foloseste cutii/ dosare transparente

De cate ori erai pe punctul de a intra intr-o sedinta si aveai tu un anumit raport sau notita de care aveai mare nevoie, dar parca intrase in pamant.

Ei bine, oricat de frumoase ar fi cutiile, dosarele sau tavitele colorate – nu te ajuta foarte mult.

Alege sa iti organizezi documentele cu care lucrezi in obiecte de papetarie transparente care iti vor reduce timpul de cautare a cine stie carui biletel important la doar cateva secunde.

Profita la maximum de spatiul de care dispui in baza contractului incheiat cu agentia de inchirieri birouri Ploiesti si transforma-ti biroul intr-un spatiu care sa scoate in evidenta abilitatile tale organizare.