Blog
24-10-2019

De ce are firma ta nevoie de plicuri personalizate?

Matei este redactor la o editura. Fecare zi de munca a lui se rezuma in felul urmator: citit, corectat, scris – citit, corectat, scris.

Nu e de mirare ca la sfarsitul orelor de serviciu vrea sa uite complet de orice inseamna lectura, inclusiv de citirea corespondentei.

Intamplarea face ca intr-o zi a primit mai multe plicuri decat de obicei. Primul lui instinct a fost sa le arunce cat colo. Doar ca, in multimea de plicuri albe, unul i-a atras atentia. Acesta arata cu totul deosebit fata de celelalte si l-a facut pe Matei sa se intrebe ce se ascunde inauntru.

Plicul avea un logo mare, colorat, realizat de o firma precum cei de la Agrafa Print, firma care creeaza plicuri personalizate.

Contrar obiceiurilor sale, Matei a deschis imediat plicul. Acesta venea din partea companiei de servicii pentru internet si televiziune la care era abonat. Compania il anunta in legatura cu o noua oferta de abonament.

Citind oferta, Matei si-a dat seama ca noul pachet era mai avantajos decat cel pe care il avea in acel moment. S-a hotarat pe loc sa accepte oferta, gandindu-se fugitiv ca, daca nu ar fi deschis plicul, nu ar fi aflat nimic despre noul abonament…

Ce inseamna plicuri personalizate?

Vezi tu, Matei poate fi un viitor client al tau. Sau chiar un client existent, pe care vrei sa il faci sa cumpere mai mult. Asta inseamna ca trebuie sa il impresionezi si sa iti diferentiezi oferta fata de restul pe care le primeste de la concurentii tai.

O metoda de diferentiere poate fi prin plicuri personalizate.

Personalizarea se refera la imprimarea logo-ului pe plic, alaturi de cateva date esentiale despre firma ta, un slogan convingator sau elemente grafice interesante.

Dupa preferinta, poti opta pentru versiunea alb-negru sau color. De asemenea, poti sa aduci modificari designului in functie de mesaj, campanie sau de sezon.

De ce sa personalizezi un plic?

Pentru ca, vrem sau nu sa acceptam asta, o carte se judeca dupa coperta!

Atunci cand primesti un plic frumos din partea cuiva, instinctual vrei imediat sa-l deschizi, iar cel care ti l-a trimis are automat o bulina rosie imaginara din partea ta. Daca trimiti un plic personalizat, firma ta creste automat in ochii celui la care ajunge corespondenta.

Doi, daca tu iti iei in serios firma pana la cele mai mici detalii, si clientul tau o va lua in serios. Un plic personalizat le va inspira clientilor tai incredere si le va trezi curiozitatea.

Apoi, sa zicem ca un client de-al tau primeste zilnic plicuri cu fel de fel de facturi, cecuri, invitatii sau felicitari si e satul pana peste cap sa le mai si citeasca.

In consecinta, va citi doar ce i se pare ca ar fi important. Ceva care se afla intr-un plic alb, simplu, cu siguranta nu il va duce cu gandul la informatii pretioase, nu din prima.

Un plic personalizat atrage imediat atentia, iar sansele ca destinatarul sa fie interesat de ce sa afla inauntru cresc considerabil.

Intr-o lume in care totul se desfasoara pe repede inainte, oamenii ignora ceea ce li se pare banal, plictisitor. Daca trimiti corespondenta in plicuri personalizate, il faci pe client curios referitor la mesaj dar, in acelasi timp, il si incurajezi sa aiba mai multe incredere in tine.

Ce zici, cum ti-ar placea sa arate plicurile personalizate ale firmei tale?